۶ مرداد ۱۳۹۵

....

تعداد آمار وبلاگ وضعیت پرفراز و فرودی داره.
گاهی به تعداد انگشتان دست و گاهی بیشتر. 
آنچه مسلم است نوشتن در وبلاگ با توجه به همه گیری کانال های تلگرام و دسترسی آسان تر، برای منی که همیشه وقت کم می آورم، جاذبه بیشتری دارد.
یکی از دوستان هم لطف کرده و برایم سایتی درست کرده.
یکی دو پست در سایت شخصی خودم گذاشته ام، اما هنوز انتشار مطالب در تلگرام و در قالب داستان های "آلپاچینو با نون اضافه" برایم راحت تر است.
این یادآوری بود برای دوستانی که از طریق وبلاگ مطالب من را دنبال می کردند و ممکن است بخاطر نیمه کاره رها شدن مطالب جا بخورند.
یعنی " آلپاچینو با نون اضافه" را هم چنان می نویسم.
اما تلگرام و به آدرس:
  https://telegram.me/noone_ezafe
نوشتن در فیس بوک خیلی خیلی برایم سخت شده.
در سایت خودم که هنوز در مراحل آزمایشی است هم یکی دو روزنوشت گذاشته ام.
آدرسش را بعداً می گذارم
و ...
به بابک عزیز هم سلام می رسانم. امیدوارم توانسته باشی مطالب را از طریق تلگرام دنبال کنی.
ایمیل من همچنان: ana4178@yahoo.com

۳ نظر:

Nooshi گفت...

ما وبلاگی هستیم خارخاسک بانو جان

ناشناس گفت...

ولی اینجا هم باش فق کانال نه
یا اینکه ما هنوز خانه ات را دوست داریم آدرس نده !

بابک گفت...

سلام
خیلی وقت بود سر نزده بودم ولی دلم برای نوشته هات هی تنگ میشد :)
از تلگرام سعی کردم وصل بشم، نشد
توی باکس جستجوی تلگرام زدم
noone_ezafe@
متاسفانه شمارو پیدا نکرد. خواستم ایمیل بفرستم بیخیال شدم
آدرس درسته؟ هنوز همونه؟ noone_ezafe@
میشه شما لطفا با تلگرام از "نون_اضافه" به shahabtx@ پیام بفرستی؟
من اینجا خوندن رو بیشتر دوست دارم ولی چون رها کردی مجبورم آیپدم رو راه بندازم.
در دل دوست بهر حیله رهی باید کرد

نوروزی دیگر

پول خوشبختی نمی می آورد

 غمگین نباشید و تلاش کنید به ادامه زندگی به خوشبین ترین حالت ممکن. زیرا برای غصه  خوردن در هر موقعیتی که فکرش را کنید سوژه مناسب پیدا می شود...