۳۰ آبان ۱۳۹۰

عليا مخدره هاي وطني

درست در همين هاگير واگير خواندن اخبار عليا مخدره ي!  مصري كه خودش را لخت كرده و عكس برهنه اش  را منتشر كرده است. درست در همين بلبشو بازار انقلاب بازي و انقلابي گري بيزقولك نه ساله شده است و امروز خيلي با فيس و افاده آمده به من مي گويد : مامان من ديگر بالغ شده ام ! معلممان گفته است ديگر بايد وقتي نامحرم مي بينيم حجاب داشته باشم و رو بگيرم .
گيج اين هستم كه زودتر عكس "ماجده "*  را از روي لپ تابم معدوم كنم  تا چشم دخترك بالغ شده ي محجبه ام به او نيفتد. 
خودش دوباره مي پرسد : مامان خارخاري نامحرم به كيا مي گن ؟ روح اجد ادي  آخوند زاده ام به كمكم مي آيد روي منبر مي روم و در دو سه جمله محارم و غير محارم را به او معرفي مي كنم . اميدم اين است كه زودتر دمبش را بگذارد روي كولش برود تا من بيشتر در مورد" نفرتي تي"  مصري بخوانم.اما دخترك ور پريده ول كن نيست مي پرسد: چرا بايد جلوي نامحرم رو بگيرم؟ و حجاب داشته باشم؟  در مي مانم،‌ روي صندلي جابجا مي شوم و فكر مي كنم چه بگوم؟  چه بگويم؟ بگويم چون تو زن هستي و مردها نبايد جسم  تو را ببينند ! اگر بپرسد چرا نبايد ببينند؟ بگويم : چون زن هستي و جسم زنانه تو زيباست ! اگر بپرسد: جسم زنانه زيباست يعني چه و چرا براي مردها مي تواند جذاب باشد ؟ بگويم: چون جسم زنانه تو ممكن است تحريك كننده باشد و ممكن است ... اوه شما نمي دانيد جواب دادن به اين سوال دخترك نه ساله ي بازيگوش من چقدرسخت و سنگين است . به همين خاطر خودم را مي زنم به كوچه علي چپ و جواب سوالش را نمي دهم . مي گويم : ولش كن اين حرفها را بيا با هم برويم قايم باشك بازي كنيم . از خوشحالي در پوست نمي گنجد بل كل زنانگي و مردانگي و حچاب داشتن را فراموش مي كند و مي گويد :  پس اول من مي روم قايم مي شوم . بعد به سرعت باد مي رود تا در خانه ي چند متري امان جايي  پنهان شود كه عقل جن هم به آن قد ندهد.
و من مي مانم و اين سوال كه اين عليا مخدره ي وطني كي بزرگ شود وكي جسمش را بشناسد و چه هنگام  از اين كه براي  جنس جسم او از نه سالگي قانون نوشته اند سر به طغيان بگذارد؟
 
ته نوشت :* ماجده دختر مصري است كه در اعتراض به تعصبات مذهبي عكس برهنه خودش را در وبلاگش گذاشته است .

۱۵ نظر:

ناشناس گفت...

دارم فکر می کنم چه طور یه دختر نه ساله امروزی که تو خونه ای بزرگ شده که توش شربت بهارنارنج می خورن، تصمیم گرفته حجاب داشته باشه؟

ناشناس گفت...

اميدوارم بيزقولك و بيزقولك ها در دنيايي زندگي كنن كه نگاهها و قضاوتها فقط بر اساس جنسيت و جسمشان نباشد.

Unknown گفت...

خیلی سخته خارخاری جون که بخوای جواب سوال کسی رو بدی که راجع بهش تصمیم گرفته شده ولی خودش اونقدری بالغ نشده که دلیل این تصمیم رو متوجه بشه و اونقدر عاقل نشده که برای رد یا قبول این تصمیم کاری انجام بده.
و بخش دوم ماجرا اینجاست که همه علیا مخدره ها مامان خارخاری ندارن. پس غالبا همون شالوده ی فکری که تو ذهن مادر ها شکل می گیره هم کم رنگ می شه.
ما زنها موجودات پیچیده ای هستیم.

مهسا گفت...

به بیزقولک بگویید یک روزی همه چیز درست می شود:)

خارخاسک هفت دنده گفت...

خوردن شربت بهار نارنجج چه منافاتي با حجاب داشتن داره ؟ در ثاني او تصميم نگرفته حجاب داشته باشه در مدرسه به او تكليف شده ! از همان كلاس اول ابتدايي كه مقنعه يكي از اجزاي لباس فرم مدرسه اشان است به آنها تكليف شده است .

داریوش کبیر گفت...

همین شده که در فیس بوک ماجده همه میگن ماچ بده

م.طلوع گفت...

خارخاری جان دلمو سوزندی. جواب دخترکو درست بده نذار یک زمانی احساس کنه بین دو اعتقاد گیر افتاده.اعتقادات من شکسته ومنم معتقد حالا موندم که به کدوم طرف برم.ته دلم از اینکه خالی شده غصه داره و احساس خالی بودن داره چون واقعا هیچی جاشو پر نکرد و از طرفی خوشحالم که خیلی باورهام اشتباه بود و دیگه عذاب گناه کردن ونکردنو ندارم.ارزو داشتم مادرم یا منو خیلی خیلی معتقدتر بار میاورد یا بدون هیچ اعتقادی. ارزو می کنم کاش یا زودتر به اینجا میرسیدم یا اصلا نمی رسیدم. تکلیف دختر کوچولوتو زودتر معلوم کن. من از طرف بزرگی بیزقولک بهت میگم ممنونم مادرم

کیقباد گفت...

حتما کسانی که این ماجرای نه سالگی و جشن تکلیف و محرم نامحرمی را سالهاست برای دخترکان این سرزمین به راه انداخته اند ، نیت شان خیر است انشالله اما نمی دانم چرا وقتی می خوانیم که سن فحشا در این مملکت ، مملکتی که بیست و چند سالی است این ماجرای جشن تکلیف در آن براه افتاده است ، رسیده است به دوازده سیزده سال ، کمی تا قسمتی به خیر بودن نیت اینان شک می کنیم !
با امید باینکه روزگار دخترکان این سرزمین به شود . بهتر شود .

Unknown گفت...

خار خاری جان.من باشم برای دخترم توضیح میدهم لزوما هم هر چه در مدرسه یاد میگیرد درست نیست.

ناشناس گفت...

خیلی‌ها به ماجده‌های محجبه هم می‌گن ماچ بده. آدم داغون کاری به حجاب ماجده‌ها نداره.

ناشناس گفت...

حالا مگه شربت بهار نارنج خوردن عیبه؟

نبات داغ گفت...

یا الله/ حجاب کنید ما اومدیم
اول می خوام به کیقباد تبریک بگم که بالاخره تونست یه کامنت زیر چهل خط بذاره!
دوم اینکه نامحرم رو در جمله ی "چرا باید جلو محارم رو بگیرم "درست کن/ وای به حالت اگه خارخاسک بازی در بیاری و بگی منظور مستتری داشتم و فلان.
کلا با نفرتی تی ات خیلی حال کردم آفرین!

خارخاسک هفت دنده گفت...

بچه است ديگر نيلو جان محرم و نامحرم سرش نمي شود . اينجا هم اشتباهي گفته: محارم چقدر سخت مي گيري تو!
ببخشيد نبات داغ جان .

بابک گفت...

این بیزقولکی که من می بینم، یکی دو سال دیگه می فهمه که حجاب اجباری یعنی زورِالکی گفتن به زنان فقط برای نسق گرفتن و کنترل، و توهین به مردان
هر کسی جور دیگه نیگا میکنه، یا حالیش نیست، یا خودشو گول میزنه

نسرین(بوی خوش زن گفت...

این نیلو همان نیلوی خودمان نیست احتمالا خاهر؟
یادش بخیر فیس بوک:(

نوروزی دیگر

پول خوشبختی نمی می آورد

 غمگین نباشید و تلاش کنید به ادامه زندگی به خوشبین ترین حالت ممکن. زیرا برای غصه  خوردن در هر موقعیتی که فکرش را کنید سوژه مناسب پیدا می شود...