۲ دی ۱۳۸۹

سياستمدارهاي خوب کيسه زباله جارو برقي را زود به زود عوض مي کنند

یک هفته  است روي آينه ي جالباسي با ماژيک وايت برد نوشته ام کيسه جارو برقي . يعني بايد حتما کيسه جارو برقي بخرم چون هر لحظه ممکن است منفجر شود . امروز یادم بود که کیسه را بخرم اما سر کار حواسم آنقدر پرت شد که دوباره یادم رفت ؛رفتم انبار تا بار جدید را بفرستیم شهرستان ؛ اما راننده ها بار نمی بردند . هر چه التماسشان کردیم که این اجناس باید هر چه زودتر راه بیفتد و به مقصد برسد . زیر بار نرفتند گفتند : گازوئیل گران شد ؛ بنزین گران شد.  خودپردازها شلوغ هستند ؛ هنوز نتوانسته ایم یارانه هایمان را بگیریم کارتهایمان خوانده نمی شوند ؛ چطور خرج زن وبچه را بدهیم و.... خلاصه زیر بار نرفتند و من هم  یادم رفت کیسه ضروری بوده است .
وقتي کيسه جارو برقي پر مي شود چاره اش  خارج کردن و تعويضش مي باشد . اگر کيسه پارچه اي باشد بايد خالي اش کرد . اگر کيسه را خالي نکنيد و کيسه کاغذي باشد يعني روزي مي رسد که ديگر ظرفيت ندارد و منفجر مي شود و گند مي زند به جارو برقي اتان . اگر کيسه پارچه اي باشد خالی کردنش خیلی کثافت کاری دارد  تازه ممکن است ظرفيتش تکميل شود ؛ ظرفیت که تکمیل شد؛  پاره نمي شود اما ديگر جارو کارايي ندارد و احتمالا آنقدر زور و فشار به خودش مي آورد که موتورش آسيب مي بيند . سياستمدارهاي خوب کيسه زباله جارو برقي را را زود به زود خالي مي کنند . سياستمدارهاي ناشي ؛ تنبل و بي حوصله کيسه را به حال خود رها مي کنند  . نمي فهمند اين کيسه ي زباله ي ناچيز آخرش کار دستشان مي دهد . من اگر سياستمدار بودم هر از چند گاهي حتما بعضي مهره ها  را از رده خارج مي کردم . اينها کيسه زباله اند بايد دورشان انداخت و کيسه جديد براي جارو برقي خريد . من اگر سياستمدار بودم حتما از کيسه هاي کاغذي يک بار مصرف استفاده مي کردم . کیسه های پارچه ای  مادام العمر آخرش کار دست موتور جارو برقي مي دهند .

۱۱ نظر:

ناشناس گفت...

شما لطف کنید اول پاکت جارو برقی رو عوض کنید

پیر فرزانه گفت...

حالا فکرش را بکنید که خود آن سیاستمدار هم نقش یک کیسه ی زباله را برای بالادستی اش بازی می کند. و بالادستی نقش کیسه زباله برای بالاتر از خود. خدایا ، دنیا چقدر کیسه ی زباله دارد.که تقریبا بیشترشان هم گند می زنند به هر چه جاروبرقی.

بهروز(مخاطب خاموش) گفت...

ما در انتخابات وبلاگی از شما دفاع می کنیمو

آیسودا گفت...

خاخاری عزیز کاش مشکل با یک مهره عوض میشد تا گند نزنند به زندگی و مملکتمان

ali گفت...

خوب حالا باید رئیس جمهور عوض شه؟ یا کلا باید یه جا روی نو گرفت؟

جيم انور گفت...

اگه فقط گندبزنه به جارو برقی ، خیالی نیست. گند نزنه به کل خونه خوبه
نهایتا میشه حتی موتور جارو برقی رو هم تعمیر کرد اما گندی که به خونه خورده رو...

وحید(وب گپ) گفت...

سلام.رای گیری اغاز شد.
http://webgap.blogfa.com/post-506.aspx

مرمر گفت...

میبینم که قبلا از اینکه این پست رو بذاری یه مشاوره هم به سردسته کیسه های جاروبرقی دادی اونم چند تا از کیسه های مزاحم رو عوض کرده . به به چه کیسه زباله آشغالیه خوبیه

حرفهاي يك كم حرف گفت...

اگه شما خواستيد كيسه جارو بخريد اما آقاي خونه گفت كه اون پول رو من مي خوام براي عيدي بچه ها نگه دارم چي؟

بخشی گفت...

من اونقدر شلخته ام که با روژ لب رو آینه یادداشت می زارم خوب ماژیکه معمولا همه جا هست غیر از جایی که باید باشه. وقتی من اینطوریم پس جاروه حق داره هر بلایی سر خودش و بقیه بیاره

یه دختر گفت...

به نکته ی اخلاقی ظریفی اشاره کردید. یادمان باشد. ;)

نوروزی دیگر

پول خوشبختی نمی می آورد

 غمگین نباشید و تلاش کنید به ادامه زندگی به خوشبین ترین حالت ممکن. زیرا برای غصه  خوردن در هر موقعیتی که فکرش را کنید سوژه مناسب پیدا می شود...