۱۰ اسفند ۱۳۹۰

انتخاب اصلح

شبهاي جمعه ، دخترها تا دير وقت بيدار مي مانند و من و آقاي خانه سر تماشاي فيلمهاي مورد علاقه امان با هم اختلاف نظر داريم . من فيلم هاي رمانتيك عاشقانه را دوست دارم، هرچند بعضي وقتها هوقم  را در مي آورند، اما باز هم دوست دارم ببينمشان .
 آقاي خانه اما حيات وحش دوست دارند.  فيلم پرورش گاوشان را چهار صد بار ديده ايم، اما ايشان باز هم دوستش دارند. دخترها را امر مي كنند بروند برايشان متكا بياورند، خودشان دراز به دراز مي خوابند جلوي تي وي،  گاوها ماو مي كشند، ايشان حال مي كنند.
 من اما دلم مي خواهد يك فيلم عاشقانه ببينم، يا چيزي كه اشكم را در بياورد، اما هميشه سر صحنه هاي ماچ و بوس، بچه ها موي دماغمان مي شوند.  بيزقولك مي رود جلوي تي وي و با يك حالتي كه  خيلي ناشيانه است مي گويد : اهههههه باز هم شروع شد، مامان اينا چرا همش همديگه رو بوس مي كنند؟
 آقاي خانه اخم مي كنند مي گويند : بزن يه كانال ديگه اين تيليويزيون را،  من كنترل را مي دهم  دست خودشان؛ ايشان كانال ها را كنترل مي كنند.
فيلمهاي اكشن، بكش بكش را آقاي خانه دوست دارند. يك صحنه  اكشن كاراته اي  يا تعقيب و گريز را با هزار اشك و آه و ماچ و بوس با هنرپيشه هاي پري پيكر عوض نمي كنند.  البته  به وقت انتخاب ضعيفه ها،  سليقه اشان هم بد نيست،  نيكول كيدمن را خوششان مي آيد، بعد از او آنجلينا جولي را مي پسندند اما ديده ام كه گاهي آنجلينا جولي را هم رد مي دهند.  مثلا فيلم توريست را دوبار برايشان گذاشته ام،  هر دوبار همان دقايق اول فيلم خوابشان گرفته است. من اما فيلمهايي كه زن نداشته باشد، فيلم نمي دانم اصلا فيلم بدون زن براي من يك چيز بي هويت من درآوردي است.  بنابراين ترجيح مي دهم زنها هميشه در فيلمهاي انتخابي ام باشند حتي اگر قرار باشد در يك صحنه و فقط يك صحنه از اين در بيايند و از آن در بروند بيرون.  در واقع زنها در همان يك صحنه  كار خودشان را مي كنند.
 كاري كه هنرپيشه هاي مرد درسرتاسر  فيلم با كلي جنگولك بازي و بزن و بكش و  بزن و  در رو انجام مي دهند.

۶ نظر:

Mum گفت...

جلوی بچه ها را برای دیدن صحنهای عاشقانه که مناسب سن آنهاست نگیرید وقتی بزرگ بشوند هم سن ما بشوند این صحنه هر بیشتر میبینند اما همیشه عشق برای آنها یک تابو باقی میماند اگر فیلم مناسب آنها نیست نگذارید ببینند اما اگر چیزی را با شما نگاه میکنند نگوید بد است و زشت است

مهدی گفت...

نمیدانم چرا دیدن حیات وحش برای خانم ها جذابیت ندراد.

آنکور گفت...

hون حس و حال و عطر و انرژی که زن وارد میکنه قابل مقایسه با بازی مرد نیس. به نظرم زن زندگی میاره با خودش

کیقباد گفت...

خیلی ها از ماااااو کشیدن گاوها خوششان می آید . اصولا از ماو کشیدن خوششان می آید . چه خر باشد چه گاو ...
خر اما عرررر می کشد . نه عرررر نمی کشد . عر عر می کند . عرعر خران را زیاد دوست ندارند . خر است دیگر . یکهو دیدی لگدی هم پراند . گاو اما بهتر است . سرش را می اندازد پائین و کارش را می کند . آنچنان گاو است و آنچنان آسه می رود و آسه می آید که خدای ناکرده حتی گربه هم شاخش نزند .
اینست که آقای خانه از گاو و از ماو کشیدن گاو خوشش می آید .
ما هم اگر یک گاوداری داشتیم که 270 عدد ! گاو داشت که دائم برایمان ماو می کشیدند لابد خوشمان می آمد دیگر !
حالا می خواهد گاوش نر باشد یا ماده . اصلا بهتر است همه نر باشند . گاو نر بهتر ماو می کشد و بیشتر می چسبد . گاو ماده ماو کشیدنش هم به آدمیزاد که نبرده است که !

Sepideh گفت...

che hesse moshabehi .. begzarim , yeki az doostaye manam be bachash mige bizghoolak :)
hame post hat ro khundam , bavar kon , hichkodom az dastam dar narafte ;)
Sepideh

مژگان گفت...

سلام خار خاری جان .از وقتی فیس بوکی شدی کمتر اینجا بهت سر میزنم . ببخش .منم دقیقا همین حس تو رو دارم از فیلم بدون حضور همجنسای خودم لذت نمی برم.
راستش من یک بازی راه انداختم دوست دارم تو هم توی بازی شرکت کنی و یکی دو خط از قصه مشترکی رو که قراره نوشته بشه رو بنویسی.ایده این بازی رو از هود تو توی فیس بوک گرفتم .دوستان دیگه هم اگه بیان و یکی دوخط قصه رو ادامه بدن خوشحالم می کنن.

نوروزی دیگر

پول خوشبختی نمی می آورد

 غمگین نباشید و تلاش کنید به ادامه زندگی به خوشبین ترین حالت ممکن. زیرا برای غصه  خوردن در هر موقعیتی که فکرش را کنید سوژه مناسب پیدا می شود...