۹ دی ۱۳۸۹

مردها و مردها

به مشاوري گفته ايم بيايد دکوراسيون انبار و فروشگاه و بقيه چيزهايمان را طراحي کند .يک سال است مشاور مي آيد و مي رود . يک سال است با خودم مي گويم : يعني از اين مهندس آقا تر داريم . يک سال است که هر وقت اورا مي مي بينم با خودم مي گويم :  يعني زن اين مهندس چه حالي مي کند با اين مهندس . اين همه آقا . اين همه با پرستيژ.  اين همه با سواد. اين همه پولدار . اين همه خوش قيافه . اين همه کريستنديور که به خودش مي زند و من هي به آقاي خانه مي گويم : ببين مهندس هم از اين عطرها مي زند اما تا برای تو خردیمش گفتي : ايف پيف پيف .اه ؛  اه ؛   اين را براي اين خريده اي که خودت هم استفاده کنی بس که بوي زنانه مي دهد .
يک ماه پيش فهميدم  مهندس مجرد هم هست شک کردم ؛ يعني که چه ؟ کجاي کارش مي لنگد که تا اين سن و سال زني دلش را نبرده يا او دل زني را نبرده است؟  اين همه  دانشجوي دختر دارد اين مرد در تهران در شيراز در کيش ؟ اين همه خانم مهندس که زير دستش کار مي کنند؟ اين همه  دختر که دل مي برند ؟
یک هفته  است فهميده ام چرا ؟ خاله زنک است . یک هفته  است هر روز؛  زنگ مي زند  با هم مي نشينيم به غيبت کردن و کري آمدن پشت سر اين و آن . کار به جايي رسيده که من مي گويم : مهندس غذايم سر گاز است فکر کنم ته گرفت !
مي گويد : خوب برو سر بزن زیرش را بکش پایین و بيا بقيه حرفمان را بزنيم .
 و مي گويد : راستي چه پخته اي ؟
مي گويم : خورشت قيمه
مي گويد : ليمو عماني يادت نرود تويش بريزي ؛ قيمه بدون ليمو عماني نمي شود . ادويه اش را هم زعفران بريز هم خوش طعمش مي کند هم خوش رنگ .
من می گویم : ای وای یادم رفت بریزم تویش هی می گویم یک چیزی کم دارد !
او می گوید : کاش زودتر زنگ زده بودم یاد آوری ات کرده بودم .

۲۴ نظر:

ناشناس گفت...

آقای خونه هم می دونه ماجرا رو؟!

aji navat گفت...

عزیزم! بگردم! بیا و خوبی کن! میشه شماره ی این آقای متشخص رو به من هم بدین؟ مامانم هم از این نکته ها به من یاد نداده! خدا شانس بده:))

کاوه گفت...

کلا از دستت در رفته، داری زرت و زرت سه میکنی! این پستت خیلی تابل میزنه باباجون

زری گفت...

شلام..خواستم بگم خیلی دوستتون دارم..شاید باید بگم نوشته هاتونو..سالهاست نوشته هاتونو می خونم از اون موقع که در هیبت یه دختر دبیرستانی می نوشتید با ماجراهای پدربزرگش و اون اقا ارمنی..بعد یه روز اومدو وبلاگ دیدم شده یه مرد گنده:|..جا خوردم..بهم ریختم..دیگه نیومدم تا ماهها پیش ک باز سر زدم و دیدم توضیحاتی دادی..بازم دوستدارت شدم و به هنر نویسندگیت تو دلم تریک گفتم..

ناشناس گفت...

ای بابا. منم یه دوست دارم همین طوریه. همه چیش خوبه فقط خاله زنکه. وگرنه تاحالا بعله رو گفته بودم. مرد خاله خیلی بده.

شیرفروش محل گفت...

خاله زنک است :دی یاه یاه یاه
چشم اقای خانه رو دور دیدی خارخاسک جان

زاغچه گفت...

خب یه همچین مردی باید با یه زن که روحیات مردانه ای داره ازدواج کنه. در و تخته باید به هم بیان دیگه!
مثلا یه زنی که تا ساعت 12 شب سر کار باشه و از آشپزی و خرید و این جور کارا هم خوشش نیاد.حله؟
چه بشوداین زندگی شیرین؟!

amirali گفت...

فک کردی خاله زنک است...؟در این دوره نظریه ایی بین پسر ها شکل گرفته که مبانی نظری ازدواج رو تغییر داده...سبکی که شکل گرفته اینه که یا با همه باش یا با هیچ کس...یعنی چی یعنی اینکه ارتباط از هر نوعش واسه اقایون مفیده...یعنی می تونی با یکی لاو داشته باشی با یکی دیگه اهم اهم با یکی دیگه خواهر برادر با یکی دیگه باز اهم اهم اما نکته مهم اینه که بدون هیچ هزینه امکانات و مکان و زمان می تونی استفاده های بشر دوستانه رو ببری....
پس زن زندگی و به اصطلاحی همسر به نوع و کاربرد دیگری استعمال میگردد....

ایفاد گفت...

سلام خاله زنکها که راحتتر ارتباط برقرار می کنن با زنها.حتما دلیل دیگه ای برا مجرد موندن داره.

ریحانه گفت...

اوه ! فکر کن !!

ایفاد گفت...

سلام خاله زنکها که راحتتر ارتباط برقرار می کنن با زنها.حتما دلیل دیگه ای برا مجرد موندن داره.

وروره گفت...

خارخاسک تو "دوست" داری؟ منظورم اینه که موجوداتی به اسم "دوست" که دوستشون داشته باشی و رابطه ی نزدیک باهاشون داشته باشی تو زندگیت وجود دارند؟ یا واسه همه واقعا خارخاسکی؟ از هر وری بذاریمت یه تیغت بالاست که بره تو تن آدم؟

بهار (خونه ی دل ) گفت...

خوبه اولش همه چی رو توضیح دادی !
در بهترین شرایط باز هم یه ایرادی دارن طفلکی ها !!!!

سایه گفت...

از قضا این خاله زنک ها عاشق فیمنیست ها می شوند لذا مراقب خودت و آقای خانه ات باش!

ایسودا گفت...

مهم نباشه برات مسئله ازدواج اقای مهندس خاله زنک همین که یه هم صحبت و راهنما برای اشپزی داری فک کنم خوب باشه دیگه البته از نوع سیبیل دارش

ف@طمه گفت...

ای وای عجبا :))

بخشی گفت...

خاری جون اول از همه بازم ازت تشکر می کنم اوه کلی طرفدار پیدا کردم.
بعد اینکه همینطور که می گی این شخصیتی مذکور (یعنی مذکر) یه چیزی کم داره. مردای خاله زنک شاید به طور ارثی پولدار باشن و خوشتیپ و ...
اما اینطور که تو نوشتی یارو بلده خوب پول در بیاره یعنی برای پول دراوردن داره حسابی تلاش می کنه و این جور مردا خاله زنک نمیشن البته از نظر من.
ولی از قرار معلوم خوب دیر زنگ زده دیگه.
غصه نخور همین آقای خانه یک تار مویش می ارزد به هزار تا از این بو کریس چی چی ها که گفتی

تبسم گفت...

خيلي بده، خيلي چندش‌آوره، خيلي...!

ناشناس گفت...

خارخاسک عزیز، گی که شاخ و دم نداره، این بنده ی خدا هم لابد از زن ها خوشش نمیاد. همه ی صفاتی که شما بر شمردین (خوش تیپی، خوش صحبتی، ذوق آشپزی و ...) هم اکثراً (نه همیشه ها، اکثراً) در این نوع افراد دیده می شه.
به قول ِ بچه ها:
He's too cute to be straight

چسبیده به زمین گفت...

خاری جان یکشنبه شب مهمون دارم

اینبار که زنگ زد می شه ازش بپرسی راست می گن برا اینکه خورشت فسنجون خوش رنگ بشه یه تیکه شکلات تخته ای 70 درصد بندازیم توش/ عالی می شه رنگش؟

بین التعطیلین گفت...

وقتی من افسرده 98 درصد اینجوری بخندم ، وای به حال سرخوش ها .

خیلی خیلی خیلی باحال بود . بخصوص وقتی فرمودید " خاله زنک است" با یه لحن ! فوق العاده ای نوشته بودیدش .حالت صورتتون وقتی این جمله "خاله زنک است" رو مینوشتید خیلی با مزه بود

ماركوپلو دم كشيده گفت...

يك جنتلمن خانم هم ما داريم به غايت شبيه اين مهندس شما. يه جاهايي خوبه بودنش يه جاهايي آدم دلش مي خاد در بره از دستش. ملتفتي كه

من گفت...

همجنس گرایی که شاخ و دم نداره. خوشحالم برات که همچین دوستی پیدا کردی. همجنس گراها دوستای خیلی خوبین. قدرش رو بدون.
آذر

یه دختر گفت...

:)) عجب مردیست این آقای مهندس!! :دی

نوروزی دیگر

پول خوشبختی نمی می آورد

 غمگین نباشید و تلاش کنید به ادامه زندگی به خوشبین ترین حالت ممکن. زیرا برای غصه  خوردن در هر موقعیتی که فکرش را کنید سوژه مناسب پیدا می شود...