۲ دی ۱۳۸۹

آنچه بودیم آنچه شدیم آنچه کردیم

یک جور دل درد ناشناخته دارم که نمی دانم چیست ؛دل پیچه نیست ؛ دل درد پریودیک نیست طور بخصوصی احساس می کنم یک چیزی در پهلوی سمت چپم وول می خورد . فکر نمی کنم آنقدر غیر حرفه ای باشم که بچه دار شده باشم و بچه رشد کرده باشد و به حد وول وول خوردن رسیده باشد و من نفهمیده باشم .
شاید هم به سبک فیلمهای چپ اندر قیچی هالیوودی یک موجود فرا زمینی در یک مهتاب دل انگیز مرا برای تکثیر نوع خودش انتخاب کرده باشد و فردا پس فردا   شاهد قلمبه سلبمه شدن شکمم در بعضی نواحی و بیرون زدن موجود فرا زمینی از حلقم باشم .
بچه بیرون بیاید و شروع کند به تکثیر کردن و تعدادشان زیاد شود ؛ مرد و زن هم برایشان فرقی نداشته باشد همینطور همه ی ما زمینی ها را بنمایند و همینطور نوع خودشان را زیاد کنند .
بعد همینطور که زیاد می شوند و شکل و قیافه اشان عوض می شود و بزرگ می شوند. ما زمینی ها زیر دست و پایشان گم بشویم و له بشوید و از بین برویم . آنوقت  اینها خودشان بیفتند به خودشان و زمین را همانطور که ما زمینی ها به گه  کشیدیمش به گند تر بکشندش . دنیا را چه دیدی شاید هم بهترش کردند .
اصلا شاید ما نسل بشر هم همینطور تکثیر شده ایم و نسل آدمهای میمون نمای قبلی را منقرض کرده ایم بعد هم از حسودیمان می گوییم آنها میمون بوده اند و ما انسان ؛ شاید در واقع این ما هستیم که میمون هستیم و آنها انسان . و این ما هستیم که از آسمان آمده ایم تا زمین را نابود کنیم  . شواهد که این را نشان می دهد .

۱۴ نظر:

ناشناس گفت...
این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.
روزنامه دیواری گفت...
این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.
بخشی گفت...
این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.
ناشناس گفت...
این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.
ناشناس گفت...

hei migam to mardi migi na!
mikhay inam hazf kon

ماركوپلو دم كشيده گفت...

سري قبل گفته بوي موقع بخور بخور ما رو خبر نمي كني
اين دفعه خبر كرديم:
سلام
بعد از قرار بازي هفت سنگ يه نظر سنجي داشتم. فردا (جمعه) قصد داريم براي اعلام برنده قرعه كشي داشته باشيم. قرعه كشي حضوري و تو يه قرار وبلاگي ساعت 12 انجام ميشه. خوشحال ميشيم ببينيمتون.
جزييات بيشتر تو وبلاگم هست
http://www.58e.blogfa.com/post-103.aspx
ماركوپلو دم كشيده

مجتبی جوانی گفت...

اگه راستی میگی و طرفدار آزادی بیان هستی این مطلب رو لینک کن
اندر حکایت انتخابات وبلاگستان

بخشی گفت...

خاری خودتی؟
حالت خوبه؟
هکت کردن؟

آیدا گفت...

کلن دل درد رو بهونه کردی تا اینا رو بگی ها؟!

خارخاسک هفت دنده گفت...

مجتبی جوانی گفت...
اگه راستی میگی و طرفدار آزادی بیان هستی این مطلب رو لینک کن
اندر حکایت انتخابات وبلاگستان

به جان ننه ام من انتخابات منتخابات رو بیل میرم . یعنی کلا نمی دونم چی هست و چه کسی می گیره و منظورشون چی هست . فقط هر جا اسم مبارک خودم رو می بینم لینک می کنم به عنوان اولین و آخرین نفری که به خودم رای دادم اونهم برای اینکه ضایع نشم پیش دیگران .
برای همین نمی دونم چی رو باید لینک کنم و اصلا ضرورتش چیه ؟
با این حال اسم وبلاگت رو می آرم تو لینک دونی که بتونم گاهی مطالبت رو بخونم .

آیسودا گفت...

جالب بود نوع دل دردتون وعلتی که براش پیدا کردین ولی خدا کنه موجوداتی که بعد از ما میان گند نزنن و یکم بهترش کنن زمینمون رو.چقدر جالب یه دل درد رو تبدیل به یه پست عجیب و پر از سوال کردی خارخاسک

قاصدک گفت...

خارخاسک جان اگه فکر کردی موجود با شعوری ممکنه بعد از ما بیاد( اونم تازه از پهلوی چپ تو- حوا که از پهلوی چپ آدم درست شد آخرش اون بیچاره رو از بهشتی که توش بود در بدر کرد-چه برسه به اون جوونوری که میخواد از پهلوی چپ تو به وجود بیاد)و زمین رو خراب نکنه کور خوندی. یک نگاه کوچولو به تاریخ زمین نشون میده که تمام جونورهایی که غریضی زندگی کردند زمین را پاس داشتند و بشر اشرف مخلوقات از همون اولش زمین رو به گند کشیده. پس فقط باید دعا کنیم زودتر نسل بشر منقرض بشه تا زمین نجات پیدا کنه

مرمر گفت...

مهم نیست آدمیم یا میمون یا آدم فضایی وسعت گند زدنمون رو هم نمی دونم کل زمین هست یا یه وجب از خاک زمین که توشیم ولی کلابا نظرت موافقم دارند گند می زنن انقدر زیاد که جایی برای گند زدن همه نمیمونه خودشون یه تنه حریفن

یه دختر گفت...

این پستت عالی بود
پر از خلاقیت فکری ;)

نوروزی دیگر

پول خوشبختی نمی می آورد

 غمگین نباشید و تلاش کنید به ادامه زندگی به خوشبین ترین حالت ممکن. زیرا برای غصه  خوردن در هر موقعیتی که فکرش را کنید سوژه مناسب پیدا می شود...