۷ اردیبهشت ۱۳۹۰

گوش پاک کن


تقدیر طبیعت این شده است که بیزبیز و ایران  در یک زمان بالغ شوند . فرق بیزبیز با ایران این است که بیزبیز  کم حرف و جوش جوشی و تنبل شده است و شش دانگ حواسش به  من است تا به کسی  در مورد اتفاقی که برایش افتاده چیزی بروز ندهم (پس معلوم است که این راز باید بین خودمان بماند ) از هر حرفی که مربوط به پایین تنه اش باشد پرهیز می کند و تا به حال سه بسته دستمال کاغذی حریر فرد اعلاء را تمام کرده است چون از نوار بهداشتی خوشش نمی آید . حتی وقتی اصرار من به استفاده  از اینها را دید اشک توی چشمانش جمع شد و گفت : حاضر است بمیرد اما از چنین چیزی استفاده نکند ! ( نمی دانم شاید در ضمیر ناخودآگاهش یادش به پوشک بچه می افتد و اینکه در مهد کودکش هر وقت می خواسته اند بچه های بزرگتر را تنبیه کنند می گفته اند پوشکتان می کنیم و می فرستیمتان به کلاس کوچکترها )
اما بالغ شدن ایران با ناله های زوزه مانند و میو میو کشیدن های گوش خراش جفت خواهی است . در عین حال دمبش را یک جور ناجوری کج می کند و باسنش را کاملا رو به هوا نگه می دارد . روی زمین غلت می زند و مدام خودش را به در و دیوار و دست و پای ما می مالد  و زبانم لال منتظر فرصت است تا از در خانه بزند به چاک و با گربه های نر حریص و طماع و بی اصل و نسب کوچه که شبها با کله توی سطل آشغال  فرو می روند ازدواج ! کند . دکترش گفته است گربه ها باید حتماً فرآیند ( نمی خواهم اسمش را ببرم ) را داشته باشند تا تخمکهایشان آزاد شود . اگر هم فرآیند صورت بگیرد و گربه نری مسبب این ماجرا باشد ماحصلش می شود تولید سه چهار تا توله گربه ی گوگوری مگوری که مثل مهمان ناخوانده می چسبند به سرنوشت خانواده ما و تا از سر بازشان نکنیم همانجا می مانند . اگر هم نخواهیم گربه ی نری این فرآیند را در ایران ما به تکامل برساند ناچار هستیم با خوراندن قرص ضد بارداری به او ماجرا را  عقب بیاندازیم . خوراندن قرص ضد بارداری انسانها به گربه ها این خطر را برایشان دارد که خدای نکرده دچار سرطان می شوند . بنابراین دکترش گفته است بهترین روش در حال حاضر یا پیدا کردن یک گربه ی نر پرشین اصیل و با شخصیت برای اوست یا اینکه بطور کاملاً دستی با استفاده از گوش پاک کن گربه را تحریک کنیم تا تخمک گذاری صورت بگیرد و زوزه های گوش خراش تمام شود . نتیجه اینکه من ده دقیقه به ده دقیقه گوش پاک کن به دست می روم سراغ ایران ... اما ایران خانم اشتهایش زیاد است و تا به حال نزدیک به نصف بسته گوش پاک کن را برای  خر کیف دادن او خرج کرده ام  اما او همچنان زوزه می کشد .اوضاع به قدری حاد شده است که آقای خانه به طعنه  به من می گوید: حتما سوراخ دعا را اشتباه گرفته ای و گوش پاک کن را توی گوش حیوان بدبخت می کنی .
بنابراین طبیعی است که درحال حاضر مدام شکر خدا را به جا  آورم که فرآیند بلوغ در گربه ها و انسانها را جا به جا نیافریده است درآن  صورت  خودتان می توانید حدس بزنید  که مصرف گوش پاک کن تا چه اندازه افزایش می یافت .

۲۲ نظر:

م.طلوع گفت...

در عوض مصرف دستمال کاغذی پایین می امد.
بد تر اینکه که این فرایند بخواد در موارد دیگه به صورت مسری ادامه پیدا کنه

24 گفت...

کلّی به اطلاعاتمان افزوده گشت :))))))))))))))))))))

گیلاسی گفت...

ما یه بار این کار رو کردیم . از اون موقع دیگه ترمه شوهر نمیخواد . به من نظر داره ... حالا خود دانی ! یعنی در حدی که وقتی فحل میشه صدای من رو میشنوه میخوابه رو زمین باسنش رو میده بالا ):

ناشناس گفت...

بابا یه کم این دخترت رو ببر به دختر های دیگه صحبت کنه استفاده از نوار براش عادی میشه بهش هم توضیح بده نوار با پوشک فرق داره

خارخاسک هفت دنده گفت...

گیلاسی گفت...

ما یه بار این کار رو کردیم ...

مشکل اینجاست که من این کار رو می کنم ولی ایران به آقای خونه نظر داره و مدام خودش رو برای او لوس می کنه . طوری که باعث خجالت و شرمساری می شه .

ناشناس گفت...

aghimesh konid bande khoda ro baba

گیلاسی گفت...

سه روز چشم از جفتشون بر ندار . خوب میشه حالش . بعد ایشاالله ماه بعد همین بساط رو دارید . ( ستاد روحیه دهی به خانواده های گربه دار )

ناشناس گفت...

این پستت تابلوه که مادر نیستی. نه زن هستی و نه دختر داری. حالا این مهم نیست مگر اینکه متقاعد سازی و جا انداختن کاراکتر نویسنده برات مهم باشه.
در مورد گربه بیچاره هم ، با ناشناس موافقم. یا شوهرش بدین یا عقیمش کن. بچه گربه هم چیز خوبیه ها. بعدش میتونین کادوشون کنین بدبختا رو

ناشناس گفت...

خارخاسک تورو به همه وجودت قسم شراگیم راست میگه تو دروغ مینویسی؟ بلاخره راست مینویسی یا دروغ .برای یکبار جوابم را بده دیگه تکرار نمیکنم.خواهش میکنم.

ناشناس گفت...

حیوان زبان بسته
چون شما میل دارید گربۀ اصیل در خانه داشته باشید، باید قید مادر شدن راکه بزند هیچ، تولید با گوش پاک کن خودش را ارضا کند
کسی با خود شما این کار را بکند خوشتان می آید؟

ناشناس گفت...

سلام من ميتونم مطالب شما رو تو فيس‌بوكم لينك بدم؟

Elahe گفت...

moaleme behdashti dashtim dar madrese ke ma ro besyar az masrafe dastmal kaghazi man' kardo dari varihaye digeyee to in mayeha ke naza mishid ma ham az tars hamishe az navar estefadeh kardim :D
ama mamana kareshono khodeshoun baladan ;)

خارخاسک هفت دنده گفت...

ناشناس گفت...

خارخاسک تورو به همه وجودت قسم شراگیم راست میگه تو دروغ مینویسی؟

شراگیم بیجا می کنه می گه من دروغ می نویسم ! اینها را برای جذب مخاطب می نویسه .
قربونت من هر جا دروغ بنویسم خودم می آم می گم خالی بستم با کسی رودربایستی هم ندارم . کلاس ملاس هم نمی ذارم .

خارخاسک هفت دنده گفت...

گیلاسی گفت...

سه روز چشم از جفتشون بر ندار . خوب میشه حالش . بعد ایشاالله ماه بعد همین بساط رو دارید . ( ستاد روحیه دهی به خانواده های گربه دار )

عزیز فقط گربه دارها می تونن بفهمن که گربه دارها چی می کشن !همین من عقیم کردن طفلی رو خیلی بدتر از کار دیگه می دونم با خودم می گم دست کم یکی دو بار مادرشدن رو امتحان کنه بعدش ببینم چی می شه .

Mastane Mim گفت...

در مورد گربه نظري ندارم اما دخترتون براش نوار خيلي خيلي نازک بخريد که احساس نکنه پوشکه خارجي باشه بهتره و ميدونم هزينه اش يکم زياد تره اما مشکلش حل ميشه منم اوايل از اون خوشم نميومد و احساس بدي داشتم تا نوع مورد علاقمو پيدا کردم

قاصدک گفت...

خارخاری این سوژه ایران ناب تر و توپ تر از اونیه که بخوای با پست های این چنینی لجن مالش کنی.همش حسرت اینو می خورم که این سوژه چرا قبل از اینکه به ذهن تو برسه چرا به مخیله من نرسید و اونو در انحصار خودت در آوردی. اگه دقت کرده باشی چند باری هم اون اوایل کامنت هایی برای پست های گربه ای می ذاشتم یا حتی دوتا پست در جواب پست های ایران تو نوشتم ولی خب بیش از این دیگه میشه کپی کردن و خوشم نمیاد متهم به دزدین سوژه بشم.امروز که این پست رو خوندم باز داغم تازه شد که چرا این ایده قبلش به ذهن خودم نرسید و امروز تو با همچین پستی اونو خرابش می کنی. بابا این گربه را بجای گوش پاک کن دارن با دسته بیل می گ...ن و صداش در نمیاد تو حالا اومدی کثافت کاری راه انداختی و تازه با گوش پاک کن میخوای نوازشش کنی. حیفه بخدا.

خارخاسک هفت دنده گفت...

باز هم عجولانه رفتی و به سرعت نتیجه گرفتی دسته بیل که کثافت کاری بیشتری دارد تا گوش پاک کن ! فکر کن قاصدک . همین که تو توانستی میان دسته بیل و گوش پاک کن یک ربطی پیدا کنی نشان می دهد که من حرف را زده ام تو می بایست می فهمیدی که فهمیدی ولی افسوس که خام و نوجوانانه برخورد می کنی و پختگی لازم را برای تجزیه و تحلیل از خود نشان نمی دهی . به الفاظ می چسبی و معنا را ول می کنی .

قاصدک گفت...

من با این همه معلومات و فکر منحرفم تنها چیزی که از این پست نگرفتم مضامین اجتماعی و سیاسی بود. تازه باید به عرض برسانم که ایران مارا مدتهاست عقیم کرده اند و تخمهایش را کشیده اند.با این اوصاف همان دسته بیل هم افاقه نمی کند و گاه به قول صادق نیزه ده زرعی مطلبد برای ...
خلاصه که مدتهاست دیگر خیلی پتو پیچ صحبت می کنی. یک فکری برای ما بی سوات های عقب مانده از قافله روشنفکری هم بکن. یا از ممه گاو های همسرت می نویسی یا از ما تحت گربه زبان بسته ات ولی حرف آخر را نمی زنی.این وسط هم با نوار بهداشتی و این کثافت کاریها مخاطب تین ای جر جذب می کنی. اخلاق این مردک دروغگو(ا.ن) در تو هم تاثیر گذاشته و یاد گرفتی چطوری ملت را سیاه کنی؟ نکند چند روزی که نبودی تور کهریزک رفته بودی که نوک قلمت را کج کرده ای ومحتاط شده ای.

خارخاسک هفت دنده گفت...

قاصدک گفت...

من با این همه معلومات و فکر منحرفم..

گاهی جسارت رنگ و بوی احمدی نژادیسم به خودش می گیرد و همانقدر از استدلال و منطق خالی می شه که گفتار و استدلالهای فرد فوق الذکر . البته چیزی که به نظر شما کثافت کاری است برای من بخشی از زندگی یک زن است و به آن افتخار می کنم . در کل بسیار مشتاق هستم که مثل گذشته دیگر کامنتهایی که از شما با این لحن نوشته می شود را نبینم .

بخشی گفت...

خاری جونم از دست کامنت این قاصدک ناراحت نشو فکر کنم موقعی نوشته که خودشم می خواسته پریود بشه.
دیگه اینکه بیز بیز خونه ما از قضیه پریود شدن از قسمت پوشکش خوشش اومده و می پرسه می شه گاهی توش جیش هم کرد؟!

قاصدک گفت...

بیا و درستش کن ! ببین آخر عمری از دست تو به چه بی ناموسی هایی متهم میشم. مگه دستم بهت نرسه خار خار

Maryam گفت...

این پستت تو گودر 217 تا لایک خورده.

نوروزی دیگر

پول خوشبختی نمی می آورد

 غمگین نباشید و تلاش کنید به ادامه زندگی به خوشبین ترین حالت ممکن. زیرا برای غصه  خوردن در هر موقعیتی که فکرش را کنید سوژه مناسب پیدا می شود...