۲۳ فروردین ۱۳۹۰

جایزه یک میلیون تومانی

روزگار بدی است به قرآن . جاری یهودی ام  آمده است ایران رفته است توی گاوداری ما دست می کشد به ممه ی گاو ها زیر لب یک اورادی می خواند تا بلکه گاوها به شیر بیایند . من اما ایستاده ام دم در گاو داری دست به دامان حضرت عباس شده ام که " عباس جان  بفرما ؛ این همه من عباس عباس کردم عین خیالت نبود . آنقدر دست دست کردی و امروز و فردا شد که این مادمازل آمد و حالا موسی  و یعقوب و اسحاق را با هم نشانده است پای گاوها  تا بلکه کرامتی بشود و مجاری باز شوند و شیر فواره بزند بیرون .
 و می گویم : حالا دستت بند بود ، نکردی ،  نشد ، عیبی ندارد . لااقل تا دیرنشده ؛  برو پارازیتی بفرست اختلالی کن  بلکه هم این خیل پیامبران یهودی دستشان توی پوست گردو برود  گاوها همینطورپستانشان خشک بماند ؛  نکند کاری که از شما برنیامده از ایشان برآید که  به خدا قسم  برای خودتان بیشتر از من افت دارد . بیشتر از من خجالتتان می گیرد .
الحمدالله ! گاوها لائیک از آب در آمده اند نه با الله کاری دارند و نه یهوه . یکجورهایی زده اند به بیعاری و بیکاری که آدم را مشکوک می کنند . از اینطرف آقای خانه گیر داده اند که گاوها را باید زیادش کنند . هر چه می گویم : آقاجان ما هم جایمان کوچک است و هم در تغذیه گاوها به مشکل بر می خوریم عین خیالش نیست پایشان  را کرده اند توی یک لنگه  که  ؛ حالا که گاوها شیر نمی دهند ،  پس حتما دلشان چیز دیگری می خواهد فرستاده اند بیایند برای تلقیح مصنوعی ؛ مانده ام اگر دلشان زاییدن هم نخواست آقای خانه چکار می کنند؟ 
 چه می دانم والا ، لابد جایزه یک میلیون تومانی می گذارند و با وعده و وعید راضی اشان می کنند دیگر .

ته نوشت : دو متن قبلی از مطالبی است که در گودر نوشته بودم روزهای پیش . دلم نیامد برای تک و توک خواننده های وبلاگ که از هفت خان فیلترینگ رد شده اند ودسترسی به گودر ندارند منتشرش نکنم .

۹ نظر:

محسن گفت...

ای بابا. شما هم یا پست نمیذاری یا 3تا 3تا میذاری! جدا جاری شما یهودیه?بیزقولک بهش گیر نمیده?

24 گفت...

سپاس از نوشته های خوبتون و از اینکه برای همین خواننده های بلاگتونم ارزش قائلین :)

ناشناس گفت...

حتمااینجا هم آپ کن خانوم خارخاسک خانوم (ما شما رو باید چی صدا کنیم؟!)من از گوگل ریدر میخونمتون.

گلادیاتور گفت...

حسود
بخیل

ناشناس گفت...

از وقتی شراگیم تو وبلاگش نوشت که این نوشته ها همه از تخیلت سرچشمه میگیره نمیدونم چرا نسبت به تو دل چرکین شدم و دیگه همش تو ذهنم تورو یک ادمه دروغگو میارم که قصد بازی با خواننده هات رو داری.!

مجنون فیلسوف گفت...

سلام
خدا قوت
هم این مطلب هم دوتای قبلی
خیلی باحال بودن
دستتون درد نکنه
حتما همه مطلباتونو اینجا هم بذارید
مسلما خواننده زیاد دارید ولی خیلیاشون مثل من تو کامنت گذاشتن تنبلن
سپاس فراوان

madox گفت...

بهتر است دست به دامن اسماعیل بشوید که چشمه زمزم زیر پاش جوشید. شاید افاقه کند.

نبات داغ گفت...

باز آقای خانه داره مشکوک می زنه ها
نگی نگفتم!
یه چیزی تو بلاد کفر که گاوای لاعیک خوب شیر میدن حالا به ما رسید خشک شد؟

ناشناس گفت...

آره منم مث ناشناس دوم شده ام.

نوروزی دیگر

پول خوشبختی نمی می آورد

 غمگین نباشید و تلاش کنید به ادامه زندگی به خوشبین ترین حالت ممکن. زیرا برای غصه  خوردن در هر موقعیتی که فکرش را کنید سوژه مناسب پیدا می شود...