۲۳ تیر ۱۳۹۰

هنرمندها و رقاص ها

بیزقولک یک ساعت است رفته  پشت در یک چیزی را فرو می کند توی قفل و تلاش می کند دررا باز کند . بالاخره اینترنت را به سویی مینهم !و می روم ببینم نکند بچه ام پشت در گیر کرده باشد.  چرا نمی آید داخل؟
در را باز می کنم می بینم با یک سوزن و چند سنجاق قفلی و یک سنجاق سر تلاش می کند قفل را باز کند .
می گویم : بچه  مگر تو خودت کلید نداری در را باز کن بیا تو دیگر .
می گوید : نچ مامانی می خوام ببینم این هنرمندا چطوری در را با سنجاق قفلی باز می کنند .
بچه ام است دیگر حق دارد لابد شنیده است در مملکت گل و بلبل کسی که مورد تجاوز قرار گرفته عشوه گری و طنازی کرده و متجاوز معصوم است با خودش فکر کرده لابد دزدها و آدم کشها هم هنرمند و رقاص هستند .
می گویم : بیزقول جان کسی که با سنجاق در را باز می کند هنرمند نیست دزد است.
می گوید : اییییی مامان چرا همش فکرمی کنی همه ی کارهای جالب مال آدم بداست؟

ته نوشت :   راستی چرا ما پدر و مادرها این اندازه کوته بین هستیم ؟ ها ، چرا ؟

۱۰ نظر:

pari گفت...

من دزد نیستم و فقط 16 سال دارم !!! اما تجربه می گوید از لوله ی خودکار هم میتوان برای باز کردن قفل استفاده کرد.مخصوصا اگر خودکار بیک باشد !


نوشته هایتان را بسیار می پسندم ، موفق باشید !

مهسا گفت...

دزدها هم یک جور هنرمندند،به نظرتون این همه شیوه ی جدید که روز به روز آپدیت می شه اگه هنر نیس چیه پس؟

ناشناس گفت...

وقتی به قول فردوسی بزرگ هنر خوار شود و جادوگری ارجمند چه ملامت که کودکی چنین بیندیشد?

ناشناس گفت...

وقتی به قول فردوسی بزرگ هنر خوار شود و جادوگری ارجمند چه ملامت که کودکی چنین بیندیشد?

محسن گفت...

وقتی به قول فردوسی بزرگ هنر خوار شد و جادوگری ارجمند دخترک شما باید هم چنین کند!

م.طلوع گفت...

خب بچه حق داره. وقتی توی تمام فیلمها دزدها جذابتر وباهوشتر از پلیسها هستند خب نتیجه میشه کارهای جالب برای دزدا...برای نمونه دوازده یار اوشن

ناشناس گفت...

راستش من هم در اوان جوانی (حول و هوش 23 و 24) به سرم زده بود از این هنر ها یاد بگیرم! بی استعداد بودیم ترک تحصیل کردیم. فکر کنم اگر جایی حبسمان کردند که بعداً مورد تجاوز گروهی قرار بگیریم به درد بخورد!!!!!!!!!!!!!

چهارگاه گفت...

سالای هشتاد و دو سه یه بار سوئیچ پرایدم تو ماشین مونده بود و در قفل شده بود . حسب تصادف در یه کلید سازی پارک کرده بودم . آقای کلید ساز اومد تو یه چش به هم زدن ، حتی سریع تر از کلید ، در ماشینو باز کرد . با رغبت تمام اون موقه سه هزار تومن دادم فقط به خاطر ناز شصت هنرش !!!

نبات داغ گفت...

جواب سوالت در ته نوشت:
والله من چمدونم. ما که بی تقصیریم. در ضمن مطمئنی کسی که در را با سنجاق باز کند حتما دزد است؟ خوب شاید کلیداشو گم کرده یا یه دزدی کیفش رو از سر شونش قاپیده یا داخل جا گذاشته. ولی اگه دعوام نکنی به نظر من هم طرف هنرمنده. یعنی ما دزد هنرمند نداریم؟ زبونم لال هنرمند دزد که حتما نداریم ولی خوب برای اینکه به دخترک ثابت کنی همه کارای جالب برای آدم بدا نیست جون هر کی دوست داری یه پست بنویس توش یه نمونه از کارای جالب که آدم خوبا می کنن برامون تعریف کن/ دست گلتون درد نکنه

nsht گفت...

:))

نوروزی دیگر

پول خوشبختی نمی می آورد

 غمگین نباشید و تلاش کنید به ادامه زندگی به خوشبین ترین حالت ممکن. زیرا برای غصه  خوردن در هر موقعیتی که فکرش را کنید سوژه مناسب پیدا می شود...