۲۵ اسفند ۱۳۹۰

ما گلهاي خندانيم، فرزندان ايرانيم!

 دو هقته پيش عكس فرزندان ايران را در صفحه فيس بوكم گذاشته بودم.
شكر خدا با اينكه ايران خودش يك دو رگه ي  مسئله دار است! اما گويا دست پختش خوب بوده و هر دو پسرش پرشين از آب درآمده اند.
به هر حال هر چند  ايران امروز دست گلش را به آب داده و ماهي كوچولوي بي پناه قرمز رنگي را كه بيزقولك به زور  از مدرسه به خانه آورده بود  در غيبت ما نيست و نابود كرده است. اما بخاطر نگاه مهربانانه اي كه همين الان بر روي من متمركز كرده است و التماس دعا دارد( اين بچه ما زياد گرسنه مي شود) پسرهايش را وبلاگي مي كنم و معرفي اتان مي نمايم.به دوستان فيس بوكي  گفته ام اينها شنگول و منگول هستند و حبه انگورشان هم عمرش به دنيا نبوده و مرده است.
ليكن امروز كه خواستم اين عكسها را اينجا بگذارم فكر كردم خوب است اسمشان را بگذارم ايرج و تورج يا تور و سلم يا اصلا برادران كارامازوف.



































 ته نوشت : بله خودم اين را مي دانم كه قرار نبود ايران ما جداً يك گربه باشد  و هر چه در موردش گفته ام واقعي . ليكن حقيقت گاهي آنقدر عريان است كه دست و پاي خودش را از هر كجا كه ميسر باشد بيرون مي اندازد تا ديده شود. 
ضمنا اگر علاقه مند به خريد بچه گربه بوديد اين سايت را پيشنهاد مي كنم  http://topcat.ir/  گربه هاي خوبي دارد . حتي يكي از برادران كارمازف را هم كه به صاحبش برگردانده ايم  در اين سايت به فروش گذاشته اند .

۶ نظر:

Sedi Bigdeli گفت...

ایول برادران کارمازوف خیلی خوبه، اما میتیا و آلیوشا، ایوان واسه گربه بودن خیلی حیفه.
در ضمن ما منتظریم ببینیم از انبار در می یاین یا نه:) بهمون بگین چی می شه.
سال نو شما هم پیشاپیش مبارک:)

Sepideh گفت...

akhey akhey che nazan ina ...
Sepideh

لی لی گفت...

واااای خدای من اینا چقدر جیگرن! اگه ایران بودم میخریدمش اون سفیده رو
کدوم رو خودتون برداشتین؟
دست ایران درد نکنه

سورملینا گفت...

خارخاسک جان من همیشه گمان میکردم در حقیقت گربه ایی به نام ایران وجود خارجی ندارد بلکه منظور چیز دیگریست.....
اما وقتی در فیس بوک با شما دوست شدم واقعاً پی بردم که..این گربه هم استعاره است و هم حقیقتی که گاه به مجاز تن میزند:))
خیلی خوب و رسا از کلمات استفاده میکنی...مرسی عزیزم..
برام خیلی جالب بود

آنکور گفت...

وای سفیده خیلی نازه

سفیدبرفی گفت...

چقدر ناز و ملوسن ....

نوروزی دیگر

پول خوشبختی نمی می آورد

 غمگین نباشید و تلاش کنید به ادامه زندگی به خوشبین ترین حالت ممکن. زیرا برای غصه  خوردن در هر موقعیتی که فکرش را کنید سوژه مناسب پیدا می شود...