۱۵ بهمن ۱۳۸۹

مافیای اینترنتی

متوجه جریانی در اینترنت شده ام . قبلا درگیرش بودم و خواستم به زبان بی زبانی در قالب هک شده ام و هکم کرده اند و اینها بگویم . این جریان تلاش می کند با نسخه برداری مو به مو از وبلاگهای خاص خوانندگان را به سمت وبلاگ جدید هدایت کند . در مورد من شخص متقلب خودش می آمد و می گفت که من هکت می کنم و چنین و چنان یا بدو بیراه می نوشت وبد دهنی می کرد . احساس می کنم قی لتر شدن حال حاضر وبلاگم نیز ربطی به این جریان داشته باشد( به این صورت که وبلاگ واقعی پس از مدتی قیـــل تر می شود و وبلاگ تقلبی با کپی کردن از وبلاگ اصلی به حیات خود ادامه می دهد ) من اسمش را می گذارم مافیای اینترنتی نمونه اش را هم دیده ام . خواهش می کنم شما هم نمونه مشابه دیده اید بنویسید تا ببینم این برنامه هدفمند است یا نه توسط چند آدم بی استعداد و بی کار صورت می گیرد . راستش را بخواهید خود من فکر می کنم هدفمند باشد . این روزها چیزی که زیاد می بینیم آدمهای دروغ گویی هستند که جای آدمهای واقعی نشسته اند .


۱۲ نظر:

ناشناس گفت...

قبول دارم که بدبینمون کردن ولی این نگاهت هم بیش از حد بدبینانه هستش.

این طوریام نیست دیگه بانو

ناشناس گفت...

من اینکار رو نکردم.اما باید تو ایران نفس هرکی که میخواد یکطرفه حرف بزنه .از هر گروه یا دسته ای که باشه رو برید.مخصوصا کسانی که مثل تو خیلی هم حس انسانیت فوق بشریت بشون دست داده.
اما هیچ فرقی با سایر دیکتاتورها ندارند. من اون کسی که فنگلیش می نویسه نیستم.میدونی باید فهمیده باشی منطق من خیلی قویتر از اونه.یا اینکه درجه فهمت اینقدر هم نیست؟

شاهرخ گفت...

سلام
من نظر دیگری دارم به نظرم اصولا هر وبلاگی حتی وبلاگ های غیر سیاسی که مورد توجه بازدید کنندها قرار میگیرند در لیست فیلتر شدن قرار میگیرند چرا که جلب توجه کردن و مورد توجه قرار گرفتن خود نه تنهایی میتواند خطرناک باشد چرا که هیچ بعید نیست حتی شما که غیر سیاسی مینویسید بعد ازمدتی مرجع تاثیر گذار برای بازدیدکنندگان خود قرار نگیرید . مطمئنا بعد از مدتی که با فیلتر شدن وبلاگتان بازدیدکنندگان کم شد و شما هم کم کار شدید خودبه خود رفع فیلتر خواهید شد.

ن ا ر س ی س گفت...

بله دقیقا عین این اتفاق واسه یکی از دوستان ما اتفاق افتاد

ناشناس گفت...

فکر نکنم این طوری هام باشه
یه میل بزنید ببینید چرا فیلتر شدید
احتمالا برای دفعات اول دوم بهتون می گن
من وبلاگهای خفن تر هم میخونم
هم پربیننده تر هستن
هم غیر ارزشی !!
ولی اونا هنوز فیلتر نشدن چرا؟

24 گفت...

بلاگ های "دختر ترشیده" و "گیلاسی" هم قبلا دیده بودم که کُپی شده اند. ولی هنوز هیچ کدام فی لت ر نشده اند، نمیدانم، ممکن است حدستان درست باشد.

خُسن آقا گفت...

نظر شاهرخ کاملا درست است و رژیم از هر نوع وبلاگ یا سایت پر طرفدار می ترسد و آنها را فیلتر می‌کنند. توجه داشته باشید که یک وبلاگ نویس کاملا غیر سیاسی پرطرفدار می‌تواند در بزنگاه‌ها یک مرتبه راهکار ارائه بدهد و در تهیج مردم شریک شود و این خود دلیلی است برای مسدود کردن و فیلتر کردن وبلاگ‌های پرطرفدار و غیرسیاسی.
رژیم آخوندی حتی وبلاگ آشپزی خُسن آقا را هم فیلتر کرده بابا!
http://chenchene.com

علی گفت...

والا منم اصلن نفهمیدم از کجا خوردم . یاد قاسم دائی جان ناپلوئن می افتم ناخود آگاه ! دروغ چرا .. ما یک همشهری داشتیم اتفاقن شبش زنده بود ، صبحش مرد !
من اومدم یک روز صبح دیدم وبلاگم سرجاشه عین آدم اما یه ساعت بعد فیلتر شد تو بلاگفا ( در جواب این ناشناس عزیز که میگه خبر میده ، عزرائیلن مگه ؟)بعدشم یک هفته بعد خود بلاگفا برای اینکه خودشو چس کنه زد من از صفحه روزگار محو کرد . حالا من واقعن نمی دونم چی شد که اینجوری شد .
دوست داشتی خارخاسک جان آدرس من و عوض کن تو لینکدونیت . شکمام ناراحت نکن خودتو .خدا این وی پی ان و برامون نگه داره به حق پنش تن

یادداشت های یک عدد زرافه اگزیستانسیالیست گفت...

خب دخترترشیده که کپی شده بقیه اش رو خدا می دونه اما فرضیه ی جالبیه ممکنه باشه چرا که نه

فرزانه گفت...

چند وقت بود نمی تونستم وبلاگتو بخونم
داشتم خفه می شدم بالاخره امروز با فیلتر شکن موفق شدم حالا تا محوت نکردن
بگو اگه یه وقت زبونم لال محوت کردن کجا دنبالت بگردیم؟

ناشناس گفت...

salam,
ein bala sar e dokhtar e torshideh ham amadeh....
yani yaki hey chert o pert barayash minewisad o hala ham yak weblagi kopy weblag khodesh be wojood oomadeh

زن معمولی گفت...

وای به اینجا که رسیدم قلبم وایساد. دقیقا همین بلا سر من آمد تا مدتها وبلاگم به نام من و به دست فرد دیگری اداره می شد تا اینکه حذفش کرد و من الان اون آدرس رو دوباره مال خودم کردم. دقیقا همین طوری خواننده های وبلاگم زیاد بودند و مدام تهدید به هک می شدم...
من چقدر خر و ساده بودم ای خداااا

نوروزی دیگر

پول خوشبختی نمی می آورد

 غمگین نباشید و تلاش کنید به ادامه زندگی به خوشبین ترین حالت ممکن. زیرا برای غصه  خوردن در هر موقعیتی که فکرش را کنید سوژه مناسب پیدا می شود...