۲۳ بهمن ۱۳۸۹

خاندان پدری

در میان عکس های قدیمی این چند عکس از خانواده پدری را خیلی دوست دارم . برای من دیدن عکس ها دروبلاگ غیر ممکن است سرعت پایین اینترنت و مصائب این روزها مانع می شود که بدون فیلتر شکن عکسها را ببینم . بنا براین مستحضر هستید که چرا نمی توانم برایتان کامنت بگذارم . من از فیلتر شکن استفاده نمی کنم یعنی از دیدن وبلاگ خودم و خواندن کامنتهای شما و جواب دادن به آن محروم هستم . مرا ببخشید و حسابش را بنویسید به پای مسببان اصلی.


پدر بزرگ و پسر بزرگش سال 1304
 
پدر بزرگ ؛ مادر بزرگ و سه تن از پسرانشان پدرم پسر کوچک است عکس سال 1317
 
پدر بزرگ و مادر بزرگ ؛ دو دخترشان و سه تا پسر ؛ پدرم کنار مادر ايستاده سال 1329 



۴ نظر:

ناشناس گفت...

چقدر شبیه باباتی.نازی!

ناشناس گفت...

زیرنویس عکس ها رو جابجا نوشتی :)

بخشی گفت...

با توجه به عکس اول "سایز پای پدر بزرگ (خدا رحمت دهد) فکر می کنی چند بوده؟

م.طلوع گفت...

خارخاسک یک پست بود که داشت محاسن!حکومت ایران رو میشمارد(مثلا:در هیچ حکومتی250مدیر ارشد عوض نشده).در لینک مطالب شما دیدم ولی نمی دونم کدام وبلاگ بود.شما می دونی؟

نوروزی دیگر

پول خوشبختی نمی می آورد

 غمگین نباشید و تلاش کنید به ادامه زندگی به خوشبین ترین حالت ممکن. زیرا برای غصه  خوردن در هر موقعیتی که فکرش را کنید سوژه مناسب پیدا می شود...