۲۵ بهمن ۱۳۹۱

قرص رو کش دار!

مدتی است برای رفع عوارض ناشی از اختلالات هورمونی قبل و بعد از قاعدگی! و دوران یائسگی که دیر یا زود شترش در خانه همه امان از زن و مرد! خواهد خوابید، قرص خور شده ام. البته آن لکه های بی اهمیت کوچک و بزرگ قهوه ای که روی پیشانی و دو طرف گونه و زیر چشم چپم نشسته اند شاید مربوط به دوران زایمان باشند،  نمی دانم.
یعنی نمی دانم که این قرص های رو کش دار قرار است دست تعدی به طرف این ها هم دراز کنند یا نه، فقط می روند سر وقت عوارض واقعی، و در مورد عوارض جانبی و مشکوک بی خیالی طی می کنند؟
اما در مورد چاقی غیر مترقبه و ناگهانی پایین تنه، ریزش موی سر آن هم به صورت فله ای که حالا من را به زنی نیمه طاس تبدیل کرده است، انواع و اقسام جوش های پسا غرور که سرزده و ناسرزده به قاعده لامپ گازی هزار، جا به جا روی کت و کول و گردن و حتی نوک دماغ  و پشت گوش و بالای پلک راست، زده ام! اختلال حواس و ریپ زدن  درتکلم که گاهی به تته پته منتهی می شود،‌ دوبینی و تار بینی،‌ ( منظورم از تار ، کدر شدن دید است، نکند تصور شود که منظورم از تار آن تار دسته دار و سیم دار باشد، یحتمل دیدن آن تارها مربوط به مرض دیگری است )‌، خارش بدن، تهوع و گلاب به رویتان یبوست دایمی، کمی!  نگران بودم و از آن جا که در خانواده ما کسی نمی رود دکتر مگر برای امضای گواهی فوت !  با یک سرچ اینترنتی در گوگل خودم یک قرص رو کش دار گیاهی ساخت وطن  کشف کرده ام! که الان دارم با سماجت به خوردنش ادامه می دهم و خیلی امیدوار هستم که به زودی همه عوارض کمپلت از بین بروند.
 حالا این ها را گفتم که به این جا برسم، خدا به سر شاهد است از روزی که قرص خور شده ام علاقه ام به  فیس بوک بازی و اینترنت گردی بل کل زایل شده! یعنی ممکن است تمام آن اعتیاد بی پیر من به اینترنت و وبلاگ بازی مربوط به اختلالات هورمونی بوده باشد؟
یا نه ممکن است این قرص به خصوص اتفاقا در موارد خاص آثار فارماکولوژی متفاوتی روی افراد مختلف داشته باشد و در من نوعی به جای درمان اختلالات هورمونی، به  درمان اعتیاد اینترنتی منجر شده باشد؟
خلاصه تا یکی دو هفته دیگر هم به قرص خوردن ادامه می دهم اگر دیگر خبری از من نشد،‌ بدانید موضوع از کجا آب می خورد.

۹ نظر:

ناشناس گفت...

یکی از دوستان من مشابه چنین مشکلی رو پیدا کرده بود حجامت کرد و خیلی راضی بود. البته فقط توصیه بود

ناشناس گفت...

درست میگویید تمامی اختلالات از حواس پرتی و جوش صورت ، حتی تغییر قیافه دادن و تغییر خلق و خو و رفتارهای عجیب و غریب تماما مال همین دوره نحس است.
همه زنها این عوارض را به این شدت تجربه نمیکنند. در بعضی ها این پروسه گذر حتی نا محسوس است.
حتی طبق یک تحقیق که نمیدانم چقدر معتبر است 8 درصد زنها شدیدترین شکل این مرحله را تجربه میکنند و مابقی با درجات کمتر.
من وحشتناک ترین عوارض را تجربه کردم. در ایران هم زندگی نمیکنم. هر متخصصی هم که به عقلم میرسید سر زدم ولی مشکلاتم کمتر نشد.5سال واقعا زجر کشیدم. هم از نظر روحی و هم جسمی.
و حاصل تجربه ام را میخواستم برایتان بگویم:
1-اول از همه قرص هورمون را کنار بگذارید. ( این قرصها مشکلات دیگری ایجاد میکنند).
بهترین درمان در درجه اول پیاده روی یا اگر میتوانید دو. حتی با سرعت کم.
در هوای آزادو ورزش آنهم در هوای آزاد.
2- غذا سبک و کمتر گوشت بخورید. پلو خورشت را فراموش کنید. شکلات شیرینی چای زیاد غذاهای چرب پرهیز کنید.سبزیجات و غذاهای گیاهی را جایگزین کنید.
فراموش نکنید داروی اصلی پیاده روی طولانی و ورزش در هوای آزاد است.
و صد البته پرهیز از بحث مشاجره ، مهمانیهای شلوغ ، دیدن فیلمهای شلوغ و پر سر وصدا ، موزیک بلند و شلوغ از واجبات است.چون در این مرحله گذر کارکرد بدن و تغییرات بدن بشکلی است که تاثیر این شلوغیها ، بحران های جسمی و روحی را تشدید میکند.
این تجربیات من بود. که با مشاوره دکتر و همینطور برنامه ای که دنبال کردم تا این مرحله را بگذرانم.و در واقع داروی من رعایت این نکات بود.

Unknown گفت...

بانوجان خدا شما را خیر بدهد برای رفع اعتیاد به اینترنت، به من هم این معجزه روکش دار را معرفی کنید

حامی تنها گفت...

مراقب خودتون باشید لطفا

لاهیگ گفت...

خارخاری جان
یوگا را شروع کن که بعد از چند جلسه ببینی که هم ریزش موهات کم شده و هم پوست خوبی خواهی داشت و هم اینکه آرامتر و سرحال تر شده ای.

ناشناس گفت...

اخرهمنشینی با مناخیم کار خودش رو کرد!!؟؟
اگه این گوساله سامری بد شگون رو ولش میکردی به حال خودش الان این روزگارت نبود خواهر جان.
برات ارزوی بهبودی میکنم.

آنکور گفت...

به نظرم داروهای گیاهی بهترن. حداقل ادم به خودش تلقین میکنه که عوارضش کمتره.بعد دیگه همون قضیه جذب و اینا

ناشناس گفت...

ممکن مشکل تیروئید داشته باشی
بهتر بری دکتر تا هورمون هات را برات چک کنه

ناشناس گفت...

خواهر جان
ظاهرا مشکل تیرویید باید باشد
غده عجیبی است تیروئید

نوروزی دیگر

پول خوشبختی نمی می آورد

 غمگین نباشید و تلاش کنید به ادامه زندگی به خوشبین ترین حالت ممکن. زیرا برای غصه  خوردن در هر موقعیتی که فکرش را کنید سوژه مناسب پیدا می شود...