۲۴ اسفند ۱۳۸۸

زندگی بند تنبونی

همیشه فکر می کردم زندگی بند تنبونی یعنی چه ؟
حالا جوابش را پیدا کرده ام .
جوابش این است که دو ماه صبر کنی تا آقای خانه یک روز خالی میان روزهای پرش پیدا کند تا کمکت کند برای خانه تکانی . اما درست همان یک روز ناگهان یادش بیاید که باید برود معاینه فنی ماشینش را بگیرد .
تصمیم بگیری در همان یک روز پرده ها را بشوری آب قطع باشد .
بی خیال شوی و بروی سروقت شیشه ها اما توری پنجره اشان مانع باشد .
بروی توری را در بیاوری .ببینی پیچ گوشتی نداری که پیچ ها را باز کنی .
بروی از همسایه پیچ گوشتی مناسب بگیری بیاوری ببینی پیچ ها زنگ زده اند.
بی خیال شوی بخواهی بروی پنجره های اتاق خودتان را بشوری .ببینی باد گرفته است به چه شدتی .
بی خیال باد شوی اما سر فیس فیس شیشه شویت خراب شود و جوابت کند .
بروی سر شیشه شوی را عوض کنی اما شیشه شویت از پنجره بیفتد 5 طبقه پایین و تقریبا منفجر شود .


حالا بماند که در این فاصله دختر کوچیکه برود دستشویی و پی پی کند و گند بزند به خودش چون آب نبوده است .
دختر بزرگه تشنه اش شود به چه شدتی و مدام نق به جانت بزند .
خودت بخواهی دستت را بشوری اما آب نباشد .
چای بخواهی نداشته باشی .

نتیجه این که روز خانه تکانی را هم به نشستن جلوی کامپیوتر مجبور باشی بگذرانی با دستهای کثیف و روح زخم خورده ! به این می گویند زندگی که به بند تنبونی بند است .
یعنی اینکه همین الان برق برود . و حتی دستت از اینترنت هم کوتاه بماند .

۱ نظر:

ناشناس گفت...

انواع سفرهای نوروزی
قسمت چهارم(آخر) ، سفر با هواپیما
در سفرهای هوایی سرگرمی های متنوعی وجود دارد. یکی از انواع سرگرمی در هواپیمای ایرباس آن است که بعضی از افراد پس از گذشت زمانی از شروع پرواز و بررسی آماری ! دیگر مسافران ، اشتباها در صندلی ردیف های دیگر هواپیما می نشینند و پس از تذکر فرد کناری عذرخواهی کرده و در همان جا سکنی می گزینند. در آخر پرواز هم با جملاتی همچون : شماره تلفن ،آدرس ایمیل، LOVE، عزیزم و ... از هواپیما پیاده می شوند!
اما سرگرمی در هواپیمای توپولوف تفاوتی بس اساسی دارد . در این هواپیماها افراد در گوشه ای به آرامی نشسته و به زندگی پس از مرگ فکر می کنند !
نکته: بر طبق تحقیقات میدانی بعمل آمده ، یکی از سرگرمی های مشترک بین مسافران هواپیماهای توپولوف و ایرباس زدن زنگ مهماندار است!!
هدف سفر: بطور کلی هدف از این گونه سفرها آشنایی با فرهنگ و سوابق تاریخی کشورهای دیگر است. از جمله مکانهای تاریخی ، می توان به سواحل تاریخی آنتالیا ، دبی ، تایلند ، بالی، وارنا و ... اشاره کرد! در این گونه سفرها مسافران معمولا در ساحل نشسته و برای آشنایی با فرهنگ مردمان دیگر کشورها ، ساعت ها به مردمان آنها خیره می شوند! و در آخر با زبان بی زبانی برای دریافت اطلاعات بیشتر از تاریخ تمدن و فرهنگ مردمان آن سرزمین ، آنها را شب به مهمانی دعوت می کنند!!
دیگر سرگرمی های این افراد امتحان انواع دلسترهای بهنوش آن کشور است تا میزان کیفیت آنها نسبت به محصولات مشابه داخلی سنجیده شود.
قسمت اول ، سفر با سواری
قسمت دوم ، سفر با اتوبوس
قسمت سوم، سفر با قطار
http://shahriar.blogspot.com

نوروزی دیگر

پول خوشبختی نمی می آورد

 غمگین نباشید و تلاش کنید به ادامه زندگی به خوشبین ترین حالت ممکن. زیرا برای غصه  خوردن در هر موقعیتی که فکرش را کنید سوژه مناسب پیدا می شود...