۱۹ تیر ۱۳۸۹

مادرها و دخترها

یه بدجنسی هایی تو بچه ها هست .  عیب نداره ضروریه کمکشون می کنه بدجنس باشن و  گاهی وقتها گلیم خودشون رو از آب بکشن بیرون . اما چقدر باشه؟ چطوری باشه ؟ مهمه ؛  بالاخره باید اندازه اش رو فهمید . دیروز با بیز بیزو بیزقولک رفته بودیم استخر . چند تا دختر هم سن و سال بیزقولک هم بودن همه ناز ؛ همه از اين بازو بند های باد بادی دشتن! بعد بیزقولک همش نگاهشون می کرد و دو سه باری هم از راه دور به من نگاه کرد و با ایما اشاره  بادبادي هاي اينها  رو نشونم داد و لبهاش رو آویزون کرد.  که یعنی منم می خوام . من محل نمی دم به این حرفا  . یعنی چی که بچه تا یه چیزی خواست ننه باباه  ِ می پرن می رن تهیه می کنن . بچه ها شل و ول می شن .  اینطوری فکر می کنن  ؛ زندگی یعنی همین خواستن و داشتن . وقتی دید نخیر من تو این فازها نیستم که دلجویی کنم . دیگه با من کاری نداشت تا وقتی سانس استخر تموم شد و همه داشتیم می اومدیم  بیرون . یه وخت ! دیدم سه تا بچه ریقوی گریون ردیفی  با مامان هاشون ایستادن لب استخر  به من که کمک می کردم بیزقولک بیاد بیرون نگاه می کنن . لبخند زدم که یعنی بله ما هم از اين  دخترکان داريم ؛  ولی  چهره مادرها و دخترها مسالمت آمیز نبود  . بعد بچه ها به نوبت شروع کردن به زر زر کردن و اشک ریختن وفین بالا کشیدن ، که خانوم دخترتون تمام مدت زیر آب زیر آبی می رفت دست و پای ما رو ویشگون می گرفت .  خلاصه با کلی شرمندگی و سرخ و سفید شدن هزار بار معذرت خواهی کردم . بعدشم رفتم از فروشگاه همونجا برای دختر بد از این باز و بندهای مسخره خریدم . تازه بعد از خریدن می گه : مامان به خدا نمی خواستم ها ، اگه دلت خواست برو پسش بده ،  تازه فهمیدم که با اين بازوبندها  نمی شه  زیر آبی رفت همش دستهای آدم می آد روی آب .

۱۹ نظر:

بابالنگدراز پنج فوتی گفت...

نوشته‌هاتو خیلی دوست دارم خارخاری
خیلی خوب و باهیجان مینویسی
اومدم یه بار دیگه دست مریزاد بگم:))

فاطمه گفت...

سلام
به نظرم بهتر بود همون اول میخریدین، نه بعد از چنین شیطنتی! اگه فکر کنه با گریه میتونه کارشو پیش ببره که بهتر از آزار دادن دیگرانه
هرچند هر دو خیلی بده!

خارخاسک هفت دنده گفت...

متشکرم بابا لنگ دراز .

چشم فاطمه خانم بالاخره باید می خریدم یا با گریه گارش رو پیش ببره یا بهتر از آزار دادن دیگرانه یا هردوش خیلی بده ؟

آرمین گفت...

(((:
ما که بچه دار نیستیم داریم با حال و هوای بچه دار بودن خوب آشنا میشیما...
من بودم میشستم کنار استخر و کر کر میخندیدم ...!

sara گفت...

:))))
vali man age bacham inkaro mikard,hamoonja ye nishgoonesh migereftam ke bedoone nishkoon dard dareo nabaiad bachehaye digeo nishgoon gereft:D! man age maman boodam khashen mishodama:D!

فرشته گفت...

خیلی بده که بچه ها با کار بد و گریه بزرگترهارو مجبور به انجام یه کاری بکنن ! من بچه ندارم اما با بچه ها زیاد سرو کار دارم!به خود ادم هم یه حسه بدی میده & من که هروقت در مقابل بچه ها اینطوری شدم احساس شکست کردم . اما یاد گرفتم که چیزایی رو که میخوان به عنوان هدیه و تشویق از یه کار مثبتشون واسشون تهیه کنم !

پير فرزانه گفت...

همیشه هزار تا خرید غیر ضروری برای بچه ها می کنیم . بعد ویرمون می گیره آن چیزی که می خواهند را نگیریم . من فکر می کنم ما مامانا بدجنس تریم .

Sime band گفت...

خیلی باحالی خارخاسک

ناشناس گفت...

امان از هم مادر و هم دختر

راستی یه چیزی ...

گه میخوای از اینترنت درآمد هم داشته باشی مفت و مجانی میتونی به این سایت بری و رجیستر کنی و شروع به کلیک کردن لینکهایی کنی که هرروز بهت میده و وقتی به سقف ده هزار دلار رسیدی دستور پرداخت بدی ..
دوستام همه انجام میدن و دونه دونه دارن پول دریافت میکنن منم مشغولم.. امیدوارم همه موفق بشیم اینم لینکش
http://www.tendollarclick.com/index.php?ref=concord
به امید موفقیت

مداد گلی گفت...

خب این جوری خردن که میه تشویق این مارموز بازیا.
اما اون واول خریدنا نمی دونی که چه لذتی به اون کوچولو مبده. من هنوز یادمه کوچولوایام.

مضراب گفت...

:)) چه دختر باحالي داريد . به اين مي گن بچه

رهگذر گفت...

برای من که گویاقرار نیست بابا بشم ، دیدن ماماناو دختر بچه هاشون همیشه جالب بوده. اینایی که نوشتین رو یه روزی برای بچه های بیز بیز تعریف می کنین که بله... خاله تون چقد شیطون بود. زندگی همین چیزاست دیگه. نیست؟؟

یه زن گفت...

حال کردم
بیشتر بااین موضوع که بیزقولک کوچولو شناش اینقدر خوبه که زیر آبی میره و اون زیر کاره خودشو می کنه!!!خوشم اومد. ....شیر زنیه! به مامانش رفته

خارخاسک هفت دنده گفت...

تو سي سانتي که ديگه زير آبي رفتن نداره کافيه سرت رو بکني زير آب ببيني پاي کي مي آد تو دستت .

یه زن گفت...

به
بابا منو بگو فکر کردم رفته قسمت عمیق که بچه ها رو آموزش میدن..
اما باز همینم خوبه :D
نشون میده آمادگیشو داره

ناشناس گفت...

باحال بود خارخاری اما(نیشگون)نه(ویشگون)

ناشناس گفت...

عزیز جون تو هم خیلی باحالی اما ویشگون لفظی است که بچه ها بکار بردند .

ناشناس گفت...

آخ آخ!
الان این میشه ابزار رسیدن به خواسته‌هاش
مثلاً خیلی از بچه‌ها(ی کوچکتر البته) از جیغ و گریه استفاده ابزاری می‌کنند، چون پدر و مادر تحمل گریه را ندارند.
خلاصه مراقب باشید شرطی نشود.

ناشناس گفت...

na aziz jun,lafze bache ha nis, lafzie ke hame gahi be eshtebah migan

نوروزی دیگر

پول خوشبختی نمی می آورد

 غمگین نباشید و تلاش کنید به ادامه زندگی به خوشبین ترین حالت ممکن. زیرا برای غصه  خوردن در هر موقعیتی که فکرش را کنید سوژه مناسب پیدا می شود...