۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۰

تشکرات !

عاقبت یک آدم با معرفتی پیدا شد به من گفت : اگر نمی توانی وبلاگت را با این سرو شکل عجیب سرو سامان بدهی ؛ بگذار من دستی به سرو گوشش بکشم  . دروغ چرا بعد ار فیلتر شدن وبلاگ دیگر شکل و شمایلش برایم مهم نبود وآنطور که می خواستند  تمام کار این روزهای من خلاصه شد درشستن  توالت ؛ خواندن سایت "الف" ؛ دیدن عکس هنرمندان لباس احرام پوشیده  در سفر حج  و ورق زدن مجله های زرد .
می خواهم بگویم برایم افتخار بزرگی بود  جناب  کدئین  که یکی از بهترین هاست آستینش را بالا بزند و  کمک کند  نوشته ها طوری باشند که خواننده ها بتوانند بهتر بخوانندشان . البته پیشتر هم surena که   از خوانندگان خوب قدیمی من است  برایم این طرح خارخاسک هفت دنده به نستعلیق را جور کرده بود .
ضمناً می خواهم همین جا از بعضی خوانندگان دائمی که نمی شناسمشان اما می دانم که وجود خارجی دارند تشکر کنم . همچنین عوامل پشت صحنه درگودر که لایک می زنند ؛ شر می کنند و باورشان نمی شود که من بعضی هایشان را به تعداد لایکهایی که داده اند می شناسم . مثلا آقای بهروز ؛ خانم غزل ؛ حسن , محمد , الهه ؛ شیرین , نسرین , سیمین ؛ حمید, سعید ؛ نوید ؛ دیبا , سیما و.... بعضی ها هم برای خودشان علامت دارند یا اسم مستعار مثل من هستند دنبال چیزی غیر از خودشان می گردند .
همین جا از همه تشکر می کنم . از همه آنهایی که هستند و شادند و می خندند . از همه ی آنهایی که غمگین هستند و بیکارند . از همه ریش دارها بی ریش ها . این وری ها آن وری ها . از همه تشکر می کنم  ؛ از زنها و دخترها زشت و زیبایشان فرقی ندارد .
از آدم کشها تشکر می کنم که هستند وشکرخدا تعدادشان هر روز زیادتر می شود. از زندانی ها در قرچک و ورامین -  اوین و رجایی شهر . از زندان بانهایشان هم  تشکر می کنم .از شکنجه گرها که خوب آنها هم خانواده دارند درست است که گاهی زیاده روی می کنند اما دست خودشان نیست فشار کار این روزها رویشان زیاد شده است . از مورچه های خانه امان تشکر می کنم که آشغالهای کوچک را جمع می کنند شبانه روز می برند دم در لانه اشان قلمبه می کنند . از گربه ی نر بدقواره همسایه تشکر می کنم که مدتی است روی دیوار می نشیند ایران ما را دید می زند و حس عاشقانه به دیوار ما داده است  . از دخترها که غذایشان را خورده اند . از آقای خانه که رفته اند دوتا گاو نر اسرائیلی برایمان بخرند از شهرهای دور .
خلاصه امروز روز شکر گزاری من است . تشکر می کنم از همه بخاطر آنچه که هستند ؛ یا می خواستند باشند .  

۱۷ نظر:

من بدون سانسور! گفت...

من هم از شما تشکر می کنم که هر وقت میام گودر یه چیزی دارید که من بخونم.
شاد باشید خانم خانه.

surena گفت...

مبارکه. خیلی خوب شده. بخش تشکرات هم خیلی بامزه بود. مخصوصن اون گربه نر بدقواره همسایه :)

حامد گفت...

اصل کاری ها را یادتان رفت که!
م.ق.ا.م .م.ع.ظ.م ر.ه.ب.ر.ی! و ر.ئ.ی.س د.و.ل.ت خ.د.م.ت.گ.ز.ا.ر م.ه.ر.و.ر.ز!

sami گفت...

akh ke to cheghadr ghashang minevisi kharkhari jan.man sharmandeh am ke hichkari gheir az tahsin nemitoonam anjam bedam

محسن گفت...

من هم ازشما بانو خارخاسک تشکر میکنم که یک وبلاگ فیلترشده را حفظ کردید.

بوی عود عطر ارل گری گفت...

خیلی وقته که دیگه از گودر دنبالت می کنم... دلم نیومد نظر ندم!روحم شاد شد با این سرو سامون... فونت آریل... مردمانی که می شناسم مرتب... خیلی خوبه!
منم تشکر می کنم از دیزاینرش :)

Shokoofeh گفت...

I thank you from the bottom of my heart because you make my day at the other end of the world every time you write a new post.
Be well

bitars گفت...

کدئین کارش درسته، به سامان شد وبلاگت

لیموشیرین گفت...

از خواننده ساکتا هم خوب تشکر مکردی دیگه !!!
دست ما هم درد نکنه که میایم می خونیم ، می خندیم ، تو فکر فرو میریم بعد هم صفحه رو میبندیم میریم تا فردایی پس فردایی چیزی....

Zahra گفت...

ممنون که هستید.

Salman گفت...

منم از تو تشکر میکنم خارخاری، بخاطر نوع نوشتاری که داری

بهار گفت...

khahesh mikonam ,ghabeli nadare.

کدئین گفت...

چاکریم :)

Tati گفت...

Khar Khasak Khanoom , motshaker for your beautiful writing. Love your blog, your family and the stories you share with us. Take care azizam.

پیلتن پاکزاد گفت...

لطفن مقاله جدید مشکل آقا را د ر سایت آبرادات در قسمت مقاله روز ببینید. ضمنن پانزده کتاب جدید هم به قسمت کتابخانه سایت اضافه شده است
www.abradat.com

سانتا گفت...

جوری تشکرکردی که منی که اولین کامنتمه بعد ازاین بارها خوندن هم از قلم نیفتم؟

نبات داغ گفت...

آخه این چه پستیه!
زبونم لال عین پستهای خداحافظیه. سرطان مرطان که نگرفتی؟ چکاپ رفتی؟ مخصوصا اونایی که مخصوص خانوم هاست. مواظب خودت باش

نوروزی دیگر

پول خوشبختی نمی می آورد

 غمگین نباشید و تلاش کنید به ادامه زندگی به خوشبین ترین حالت ممکن. زیرا برای غصه  خوردن در هر موقعیتی که فکرش را کنید سوژه مناسب پیدا می شود...