۹ خرداد ۱۳۹۰

قدرت هیبنوتیزم کننده ؛ باور هیبنوتیزم شونده

بیز بیز مدتی است به هیبنوتیزم علاقه پیدا کرده ؛ بعد از مجموعه کتابهای تالار وحشت و  دایره وحشت که مثل کرم کتاب از صبح تا شبش را به تناول کردن اینها می گذراند . حالا همه ی فکر و ذکرش  شده است هیبنوتیزم کردن  . کتابهای آموزشی هیبنوتیزم را می گیرد ؛  با دقت می خواند و نت برداری می کند . از دیروز هم وارد فاز عملی شده  و چه سوژه ای بهتر از بیزقولک . او را خوابانده است روی زمین با صدایی آرام و متین از او می خواهد که خودش را مرحله به مرحله ریلکس کند . حالا انگشت بزرگ پای راستت بی حس شده است . حالا ساق پای چپت بی حس شده است . حالا هر دو زانویت بی حس هستند .... الان دیگر تو کاملا ریلاکس هستی . می توانی پرواز کنی ؛ بدون دست ، بدون پا ؛ تو داری می روی روی هوا ! تو الان توی هوا هستی ، مثل یک بادکنک روی هوا هستی .
بیزقولک لای چشمش را باز می کند وزیر لبی به من می گوید : مامان بی زحمت بدو  چند تا متکا بیار اگه افتادم زمین بیفتم رو متکاها .

۱۲ نظر:

چهارگاه گفت...

نیازی به این همه تلاش نیست . کافیه یه نگاهی به وبلاگ این خانومی که عکسش شبیه مونالیزاست ، نوشته هاش شبیه ابراهیم رهاست و اسم وبلاگش غریب ترین اسم دنیاست ، بندازه . خود به خود هیپنوتیزم عمل میکنه .
من عکسم شبیه خودمه (بی ریخت)، نوشته هام شبیه عکسمه (بی مزه)، اسم وبلاگم شبیه نوشته هام (بی معنی)! یه تک پا تشیف بیارین سرافرازمون می کنین.chrgah.blogspot.com

محسن گفت...

توهم بانو! توهم! این توهم کار را به جایی میرساند که طرف باور میکند خبری شده!

میم گفت...

:))چه هیپنوتیزمی شده بوده بیزقولک.بی عیب و نقص.درود بر بیزبیز:->

امین گفت...

از این کتاب هایی که آموزش خوابیدن روی میخ و راه رفتن روی ذغال داره براش بگیر... به دردش می خوره

:D

خارخاسک هفت دنده گفت...

چهارگاه گفت...

نیازی به این همه تلاش نیست...


اما سیاست داری ها ! یک کاری کردی درجا بیام ببینم این چهار گاه چی نوشته ؟ شکلش چه جوری هاست ، اسم وبلاگش چی هست ؟ کلا سیاست داری به همه اونچه که نداری در !

زنی به اسم من گفت...

ایا تو بالش های درخواستی را گذاشتی؟

Unknown گفت...

امروز این وب لاگ را پیدا کردم تا آنجا که چشمهایم سوخت خواندم و هنوز دل کن نشده ام .با اجازه لینک هم کردم تا هر روز سر بزنم.موفق تر باشید

چهارگاه گفت...

باعث افتخار بنده است . قول می دم رو دست هیشکی بلند نشم . من فقط صُبا بیدار که میشم ، از رو دست خودم بلند میشم ، اونم در حالی که به شدت خواب رفته !!!

dokhtarak گفت...

من هم موافقم که سیاست کامنتش طوری بود که آدم میره ببینه چیه :) ولی من برخلاف تو خارخاسک جان جذب وبلاگش نشدم یعنی طولانی نویسی بود و چند خط خوندم نکشید من رو دنبال خودش..سلیقه ئیه دیگه، حالا امیدوارم واسه تلافی این آقای چهارگاه نیاد وبلاگ من رو بخونه و اینجا چند تا فحش واسه ام بزاره :))

چهارگاه گفت...

به دخترک: سیاست شما هم خوب بود ، وبلاگتون رو خوندم . همونجا هم جواب گذاشتم.لینکتونم گذاشتم تو وبلاگم (منت عرض می شود !!!). از خار خار خاسک (خواهر خار خاسک ) هم عذر میخوایم که هر کس اینجا آشغال بریزد خر است !!!. :)

ریحانه گفت...

بچه هایت قابل ستایشند

dokhtarak گفت...

be chahargah:
اگه به من فحش دادی خر خودتی:))

نوروزی دیگر

پول خوشبختی نمی می آورد

 غمگین نباشید و تلاش کنید به ادامه زندگی به خوشبین ترین حالت ممکن. زیرا برای غصه  خوردن در هر موقعیتی که فکرش را کنید سوژه مناسب پیدا می شود...