۹ تیر ۱۳۸۹

راهکار براي کساني که کف دستشان مو ندارد !

 يک باباي بدبخت بيچاره اي بود در ميان همکاران خدماتي ما از ناچاري و بيچارگي و گرفتاري خود ايوب نبي ! وضعش خراب بود اساسي . وضع مالي اش هم از آن خرابتر مدام کف دستش را مي آورد جلو و مي گفت : اگر اينجا مو مي بيني توي جيبم هم يک قران پول مي بيني . خلاصه زد و خداوند به اين بنده ي محرومش نظرلطفي کرد و خانه و زندگي اش بل کل آتش گرفت !  اوهم  در آتش سوزي براي آنکه بتواند تک و توک وسايلش را نجات بدهد با همان کف دستان  بدون مويش چيزهايش را از آتش مي گرفت و مي آورد بيرون . و نتيجه اينکه دستهايش به شدت در آتش سوخت ! طوري که پوست کف دستهاي بدون مويش چروک خورد و جمع شد و دستهايش يک جوري شد مثل اينکه دستهايش را مشت کرده است . دوستان و همکاران خيلي غصه مي خوردند و ناراحت بودند تا اينکه رگ غيرتشان قلمبه شد  و گفتند : اين بابا که کف دستش مو ندارد . آه هم در بساط ندارد . خودمان بايد يک کاري  کنيم  دستهايش باز بشود  القصه پول جمع کردند و اين دکتر و آن دکتر تا اينکه يک دکتر موافقت کرد دستهاي اين را درستش کند . ورداشت از ران اين بنده ي خدا به قواره  دو کف دست پوست کند و آورد وصله کرد به کف دستهايش. حالا حدس بزنيد چه شده است ؟ بله حدستان درست بود بالاخره خداوند به او نظر لطف انداخته از وقتي پوست رانش را به کف دستش وصله کرده اند کف دستش مو در آورده اين هوا ! يعني آدم کف دست اين را مي بيند مثل اين است که  کله اش را ديده.  ليف سر خود( دست )  شده است  دستهايش . يعني همينطور اگر کف دستش را صابون بمالد بکشد به تنش انگار کن با ليف پشمالوي مدل پشمکي دارد تنش را ليف مي کشد .   اينها را گفتم که يادتان بياندازم دلخوشي ها کم نيست ! خواستيد دستتان مو در آورد چاره اش اين است . اگر زياد غصه بخوريد خدا خودش درستتان مي کند .

۷ نظر:

shakiba گفت...
این نظر توسط نویسنده حذف شده است.
خارخاسک هفت دنده گفت...

داستان ؟!

Loobia گفت...

عجب!

نیک ناز گفت...

عجب چیزی خلق کردن آقایون دکتر...مثل یه کابوس میمونه

ناشناس گفت...

دکتری که این عمل را انجام داده را لطفا ازشون سووال کنید؛آیا برای کله های بدونِ مو نیز میتوانند کاری کنند.
ارادتمند:سرخلوتیان

خارخاسک هفت دنده گفت...

دقیقا چنین روشی را برای سر به کار می برند منتهی موی سر با بدن فرق دارد باید سرخلوت ها با این موضوع کنار بیایند بعد مگر سرخلوت داشتن بد است اتفاقا مردهای کچل خوش قیافه ترند .

امین گفت...

ای واااای!

نوروزی دیگر

پول خوشبختی نمی می آورد

 غمگین نباشید و تلاش کنید به ادامه زندگی به خوشبین ترین حالت ممکن. زیرا برای غصه  خوردن در هر موقعیتی که فکرش را کنید سوژه مناسب پیدا می شود...